Dostava

Ali je dostava brezplačna?
Da. Brezplačna dostava je možna pri vseh nakupih. Ob brezplačni dostavi lahko paket pričakujete v 3 do 7 delovnih dneh.

Ali ponujete tudi hitro dostavo?
Da. Hitra dostavo je možno izbrati pri vseh nakupih. Ob hitri dostavi lahko paket pričakujete v 1 do 3 delovnih dneh.

Kdo dostavlja pakete?
Pakete dostavlja kurirska služba GLS.

Kako bom o dostavi obveščen?
Ko bo paket odpremljen boste obveščeni preko email sporočila. Ob dostavi boste prejeli še SMS sporočilo.

Kaj če je dostava neuspešna?
Ob neuspešni boste obveščeni preko SMS in email sporočilu.

Lahko naročilo zavrnem?
Da. Naročilo lahko zavrnete preko email sporočila ali ob dostavi.

Kako lahko vrnem reklamiran izdelek?
Reklamiran izdelek lahko vrnete z brezplačno dostavo tako da izpolnete ta obrazec: https://posljipaket.si/sl/vracilo/emiceler

S katerim emailom me boste obvestili o dostavi in kako lahko prekličem odstavo?
info@emi-celer.si

Ostale informacije
Na zaključku nakupa mora kupec vpisati svoje podatke (ime in priimek, naslov, telefonsko številko in elektronski naslov). Vsi podatki so obvezni in so shranjeni na varnem mestu. Kupec ima nato možnost izbrati vrsto dostave in način plačila. Nato ima možnost še enkrat pregledati celotno košarico in se strinjati z marketinškim obveščanjem prek elektronskega naslova. Nakup potrdi kupec s klikom na »Kupi zdaj«. V kolikor kupec ni izpolnil vseh potrebnih podatkov ga bo spletna stran na to opozorila.

Cene, navedene na spletni strani www.emi-celer.si ne vključujejo poštnine. Poštnina se zaračuna na zaključku nakupa ob izbiri dostavne službe in načina plačila. V kolikor vsi naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Uporabnik/kupec plača kupnino ob prevzemu pošiljke. V kolikor je pošiljka poslana prek podjetja GLS ga pošiljka čaka na najbližjem bencinskem servisu PETROL ali OMV ali drugem mestu s katerim ima GLS sklenjeno sodelovanje.

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri podjetju prek katerega ste prejeli blago. To storiš tako, da paket prineseš na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s podjetjem, ki vam je paket dostavil bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Priporočamo pa, da paket odprete v pričo kurirja, tako lahko vsako poškodbo kurir zabeleži v času prisotnosti ob oddaji paketa.

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.